img

Ruszyła nowa akcja promocyjna Hoteli Diament

Fot. www.hotelediament.pl

Jak szybko zarezerwować nocleg w hotelu? Najlepiej skorzystać z bezpośredniej, internetowej rezerwacji na stronie internetowej obiektu, do którego planujemy się wybrać. Opcja ta dostępna jest w sieci Hoteli Diament, które wprowadziły nową promocję „online rezerwujesz – prezenty zyskujesz”.

Dzięki nowej akcji promocyjnej, w cenie każdej rezerwacji dokonanej na stronie internetowej: www.hotelediament.pl, goście otrzymają specjalny prezent znanej, kawowej marki Vergnano pochodzącej z Włoch.

Założenia tej akcji są bardzo proste – każdy z gości, który dokona rezerwacji online na pobyt w hotelu w terminie od 1 września do 21 grudnia 2013 roku, podczas meldowania otrzyma prezent do wyboru – elegancki zestaw kawowy (filiżanka + spodek), puszkę aromatycznej kawy Vergnano, bądź też szklankę do Caffe Latte. Prezenty te będą wydawane do każdej rezerwacji, dzięki czemu goście, odwiedzający Hotele Diament, będą mogli zebrać całą kawową kolekcję. Warunek otrzymania prezentu jest jeden – rezerwacji należy dokonać przez stronę www.hotelediament.pl.

Akcja rozpoczęła się już 1 września br. Na stronie internetowej hoteli można zapoznać się z ofertą ośmiu obiektów tej sieci, które położone są w pięciu miastach południowej Polski – Katowicach, Wrocławiu, Gliwicach, Zabrzu i Ustroniu. Wśród przygotowanych propozycji znaleźć można między innymi pakiety z transferem na lotnisko, pokoje Executive z darmowym tabletem i dodatkowymi udogodnieniami, pakiety wypoczynkowe ze spa, specjalne oferty dla firm, a także wiele innych ciekawych ofert, dostosowanych do oczekiwań gości. Hotele oferują ponadto pełną obsługę gastronomiczną, sale konferencyjne oraz zaplecze wellness i spa.

- Chcemy zwiększyć zainteresowanie gości rezerwacjami na naszej stronie, gdzie dajemy gwarancję najlepszej ceny. Podarunki związane z kawą są pewnego rodzaju gratyfikacją za bycie online. Produkty włoskiej marki Vergnano są znane naszym gościom między innymi z restauracji, gdzie serwujemy aromatyczną kawę najwyższej jakości. Teraz każdy z odwiedzających nasze hotele będzie mógł zabrać jej smak ze sobą, kolekcjonując przy tym elegancką zastawę – mówi Agata Dołhun, specjalista ds. marketingu Hotele Diament.

Hotele Diament działają na rynku już od 1991 roku. Są właścicielem ośmiu obiektów położonych w południowej części Polski. Hotele te oferują pełną obsługę gastronomiczną, profesjonalne centra konferencyjne, zaplecze rekreacyjne, a także gabinety odnowy biologicznej.

Data publikacji: 13.09.2013